2010. április 10., szombat

Prológus

A nevem Renesmee Carlie Cullen. Szüleim Isabella Marie és Edward Cullen. Kívülről 17 évesnek nézek, ki de valójában már 18 vagyok.Mintha számítana az az egy év, ha úgyis hallhatatlan vagyok. 7 év alatt elértem a felnőtt kort. A családomra mindig számíthatok. Anyu ember volt mikor apuval találkozott, aki vámpír. Születésemkor rengeteg fájdalmat okoztam anyának, és majdnem megöltem, de Edward átváltoztatta. Mivel engem emberként hordott ki így én félig ember félig vámpír vagyok. Bőröm csillog a napfényben, de közelsem úgy mint az igazi vámpíroknak. Szívem dobog, és némi vér is kering az ereimben. Főként emberi étellel táplálkozok, és csak néha-néha veszek magamhoz vért. A családunk vegetáriánusnak valja magát, mert nem ölünk embereket, kizárólag állati vért iszunk, amit nagyon szeretek. Visszaköltöztünk az egyik legszebb helyre a világon, Forksba. Lehet hogy másoknak nem ez a legszebb vidék, de számomra ez az otthon.Most pillanatnyilag gimnáziumba járonk, és emberekkel barátkozok. A családom többi tagja már egy ideje rendet tart a környéken. Megígérték hogy megvédik az embereket, így nem hagyják hogy bármelyik vámpír a város közelébe férkőzzön, csakhogy a környéket furcsa halálesetek tartják rettegésben, és egyre közelednek hozzánk…

Nincsenek megjegyzések: