2010. november 29., hétfő

XXXI. Fejezet /2.rész/ - Képek


Sziasztok!
Itt a következő fél fejezet. Remélem tetszeni fog. Ezen a héten jön a következő, de nagyon szomorú vagyok. Az előző részhez, csupán 1 komment érkezett. Ez most azért volt mert rossz a fejezet? Kérlek írjatok, mert nem tudom, hogy mi az, ami tetszett nektek benne, vagy mi az, ami nem. Írjatok. Pls.
XNesszi
U.I.: Kellemes Olvasást!
A jövő szerelme
XXXI. Fejezet /2.rész/ - Képek

/Renesmee szemszöge/
Olyan jó érzés volt hideg testét átkarolni. Mindent kiűzött a fejemből. Anélkül, hogy tudott volna róla a világ legboldogabb lényévé tett, elfeledtetett velem minden bajt, csupán egyetlen mozdulatával. A szívem hevesen kalapált, ahogy keze a lapockám és a csípőm között mozgott újra és újra. Takarón keresztül is teljesen lebilincselt lágy érintése. Mélyeket lélegeztem kellemes illatából, fejemet a vállára hajtottam, kezeimmel akaratlanul öleltem körül a nyakát.
Tökéletes volt minden, de a könnyeim megállíthatatlanul potyogtak. Ez a csoda, ugyanis nem lehetett az enyém. Soha, és ezzel teljesen tisztában voltam, mégis minden erőmmel kapaszkodtam belé, hogy a lehető legközelebb tudhassam magamhoz.
- Mindent elrontok - motyogtam a sírás közepén. Miért kellett nekem valaki olyanba beleszeretnem, aki egyáltalán nem érez így irántam?
- Shhh Nessie, - simított végig a hajamon - nekem bármi bánt elmondhatod - ajánlkozott. Mégis hogy mondhattam volna el?
Van az, az érzés, amit talán életében egyszer mindenki megtapasztal. Mikor kiakarod mondani, ordítani akarod, hogy mi nyomja a lelked, de egy árva hang sem jön ki a torkodon, mert tudod, hogy úgy sem figyelne senki. Engem ez az érzés mindig megijesztett. Kicsinek éreztem magam tőle, nagyon gyengének.
- Mond el, kérlek - tolt el magától egy kicsit, s kezeivel letörölgette a cseppeket az arcomról.
Mikor a fátyolos takarás a szemeim elől eltűnt, s belenéztem vérvörös íriszeibe tudtam, hogy szeret. Hacsak barátként is, de szeret. Ez éltetett. Azt mégsem mondhattam, hogy miatta sírok, így inkább a második legelkeserítőbb gondolatomat osztottam meg vele.
- Apával van gond - húzódtam el tőle kelletlenül, s helyet foglaltam az ágyon. Ő is követte a példámat.
- De ugye jól van? - kérdezte aggodalmasan. Egy olyan személyért volt képes aggódni, aki a halálát akarta, aki egy másik kontinensre képes volt elutazni azért, hogy megtalálja. Mély levegőt vettem, nem tudtam, hogy avassam be a dolgokba, vagy titkoljam el. Aztán beugrott, hogy milyen következménye lett a hallgatásomnak, s azonnal észbe kaptam.
- Európába ment, hogy megkeressen téged - hadartam gyorsan. - Azt hiszi, hogy ott vagy és hogy veszélyes vagy. Én próbáltam meggyőzni, hogy jöjjön haza, de túl makacs. Pocsék nyomkövető, anyának és nekem pedig már nagyon hiányzik. Elhanyagoltam a barátaimat. Mindent elrontottam - zokogtam újra. Josh a mellkasára húzott, s végigdőlt velem az ágyon. Mozdulatlanul, csöndben feküdtünk egy jó ideig. Szánalmasnak éreztem magam. Minden gondomat a nyakába zúdítottam, nem éreztem helyesnek.
- Akarod, hogy Edward után induljak? - kérdezte teljesen higgadt hangon, mintha annyit akart volna megtudni, hogy mennyi az idő.
Azonnal felemelkedtem róla, egyik kezemmel megtámaszkodtam mellette. Legszívesebben a képébe vágtam volna, hogy elment az esze? Vagy hogy megőrült? De nem tudtam, csak halkan nyöszörögni.
- Ne, kérlek ne csinálj semmit. Én nem azért mondtam, csak….csak nem nagyon tudom ezt mással megbeszélni. Nem miattad történt, nem neked kell rendbe hozni.
- Már hogyne miattam történt volna. Apád engem keres, nekem kell elmagyarázni, hogy nem akarok senkit sem bántani - ült fel.
- Itt nem ez a lényeg - fordítottam el a fejemet. Utánam kapott, fejemet visszafordította maga felé. Ajkainkat csupán milliméterek választották el egymástól, orrom súrolta az övét. Mellette ültem, egyik keze a derekamra csúszott, a másik pedig az arcomat simogatta.
- Akkor mi az? - lehelete édesen cirógatta a számat, késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam, hogy magamhoz szorítsam, s ne engedjem el. Szívverésem ismét a magasba szökött, mint minden egyes alkalommal amikor túl közel kerülök hozzá, vagy amikor meglátom. Már leperegettem magam előtt a képeket, ahogy eldőlünk az ágyon, ő magára húz, s csak egymásra figyelünk.  Nem volt szabad ilyenekre gondolnom, ezek csak megnehezítették a "csak barátság" elviselését.
- Építettem magam köré egy falat. Már vagy tizennégy éves koromban. Azt hittem, akkor minden jó lesz, hogy akkor majd boldogabb leszek. De tévedtem. A fal valahol leomlott, egészen apró helyen, de ennyi elég volt ahhoz, hogy minden rossz, amit távol akartam tartani magamtól, a védővonalamon belülre kerüljön. Te vagy az egyetlen akivel kicsit kitudok szabadulni a rossz dolgok közül - sütöttem le a szemem. Végre kiszakítottam magam a bűvköréből, de csak egy egészen apró időre.
- Hol van az a fal? Ha kell a földdel teszem egyenlővé - mosolygott. Nem gúnyolódásnak hatottak szavai, hanem játéknak, s gondolkodás nélkül viszonoztam azt.
- Én kiteregetem neked a legféltettebb dolgaimat, te pedig mindent semmibe veszel? - néztem rá tettetett haraggal. Készültem, hogy felálljak, ám ő visszanyomott az ágyra és felém tornyosult.
- A fal lerombolását úgy értettem, hogy bármiben segítek amiben csak tudok - bűnbánó arca láttán nevetnem kellett - Mi az? - értetlenkedett.
- A legféltettebb dolgaim kiteregetését én pedig úgy értettem, hogy ne hidd, hogy nem látok át rajtad - mosolyogtam, majd megfordítottam a helyzetünket.
- Úgy látom meg kell kérdeznem a barátodtól, hogy hogyan láthatok át rajtad?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon cuki let, a vege nagyon tetszett, imadom Nessie szemszoget, nagyon szeretem olvasni a gondolatait, es Josh-t is nagyon szeretem, kepes aggodni olyasvalaki miatt aki megakarja olni (azaz Edward) . Mondjuk, az eleg vicces hogy mindketten szeretik a masikat, de nem merik bevallani, mert azt hiszik hogy a masik nem ugy erez.
Remelem majd Edwarddal is rendezodnek a dolgok, mert, ha Josht keresi, akkor biztos nem fogjamegtalalni, legfeljebb mikor haza jon.
Na jo, befejzem, a lenyeget mondom: Nagyon varom a kovit!

Névtelen írta...

Szia!
Jaj istenem olyan szép fejezet lett olyan csodás és a vége ááá ugye Nesszi azt fogja válaszolni:"Hogy a barátomat??, de Nincs."Erre Josh szíve megugrik és boldog lesz és talán nyitni fog a lány felé majd remélem ISMÉTLEM REMÉLEM hogy Nesszinek is leesik a tantusz ha meglátja a fiú arcát!!Ugye ugye?????Kérlek kérlek legyen ez!!!!:):):)
És ahogy Josh próbál segíteni a lánynak és feláldozná magát elmondaná közölné Edwarddal hogy ő az kit keres igazán lovagias és méltó dolog de nagyon veszélyes Nesszi pedig ettől ilyet meg.És azt hiszem hogy kezdek igazán rájönni Nesszi miért olyan amilyen ettől a fal miatt amit talán az anyja sem lát mert nem veszi észre vagy nem akarja látni önkéntelenül azt ami van hogy a lánya szenved még ha hazudik is vagy tudja de nem akarja erőltetni a dolgot.
„Ne végy fel álarcot olyannal szemben, aki rád akar nézni.”
És az az apró játék ami volt tetszett.Csodálatos volt az egész gratulálok!
Melinda

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett. :) ÓÓ, alig várom már azt a csókot!!!!! Istenem!!! :D Húzod mindenkinek az agyát :D
Nessie jöjjön rá végre, hogy Josh is szereti, Josh meg tegyen már valamit az érdekében, hogy kiderüljön, hogy Nessie is szereti őt!!!!! :D
Izgalmamban már össze-vissza hadarok xP
a lényeg, h siess a frissel kééééééééééééééééérlek!!!!!:D puszi : bree. ^^ x)

Névtelen írta...

Nagyon tetszett!!!!!