2010. május 6., csütörtök

Előzetes a VI. Fejezetből

Ha kapok 4 kommit akár chatben, akár megjegyzésként az 5. fejihez, akkor szombaton friss. Amúgy jövőhéten.
Előre is köszi. Remélem ezért kommiztok...............:D


  Úgy gondoltam van még időm, így leültem a földre pihenni. Már ezelőtt jártam itt egy párszor, de csak most figyeltem fel ennek a tájnak a szépségeire. Nem ismerik sokan, és szinte háborítatlan. Egy meleg szellő érintette meg a vállam. A hátamnál egy susogást éreztem, ugyannannak az illatnak a kíséretében, amit tegnap.
-Van itt valaki? -Kérdeztem, remegő hangon, annak ellenére hogy nem féltem.Vártam egy pár másodpercig, amik óráknak tűntek.-Ha van itt valaki, akkor szólaljon meg…vagy ha nem akarja hogy zavarjam, akkor én….-Már épp megakartam fordulni, hogy hazamenjek, amikor...

Nincsenek megjegyzések: